وکیل ملکی در تهران

از انواع دغدغه و مشغله هایی که برخی از افراد دچار آن هستند، مشکلات ملکی می باشد. در این صورت تنها کسی که می تواند به این مشکلات رسیدگی کامل داشته باشد، یک وکیل است. چرا که تنها وکیل از تخصص ویژه این کار برمی اید و می داند که به چه صورت باید رسیدگی کند. پس اگر در شهر تهران به دنبال یک وکیل خوب می گردید، بهتر است که در ادامه با ویژگی های بهترین وکیل ملکی در تهران آشنا شوید.

وکیل ملکی کیست؟

به آن دسته از وکلایی که به صورت تخصصی برای کار وکالت اقدام کرده و فعالیت می کنند، وکیل ملکی گفته می شود. این نوع وکیل تنها در امور ملکی تخصص دارد و از قوانین و مقررات مهمی که در این حوزه حاکم است اطلاعات کافی دارد.

این وکیل متحبر است و به روی حل و فصل کردن انواع مشکلات ملکی آگاهی و تسلط کامل دارد. از جمله مهمترین وظایف او می توان به وکالت در دعاوی ملکی و دفاع از موکل، الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تصرف عدوانی، مزاحمت، ممانعت از حق و .. اشاره کرد.

برای آن که بتوانید بهترین وکیل را پیدا کنید، باید با ویژگی های یک وکیل خوب اشنا شوید. به این صورت می توانید یک انتخاب درست داشته باشید. یک وکیل خوب کسی است که از قوانین و مقررات لازم در این دعاوی آگاه است و به خوبی از عهده پرونده های ملکی بر می آید.

وکیل ملکی در تهران چه وظایفی به عهده دارد؟

از جمله مهمترین وظایفی که وکیل ملکی در تهران به عهده دارد، این است که به صورت تخصصی فعالیت می کند و از مهارت های ویژه در این زمینه بهره مند است. این وکیل طبق مفاد وکالت نامه با توجه به حدود اختیاراتی که دارد به دفاع از موکل خود می پردازد.

او در جلسات حضور داشته و به تنظیم لایحه می پردازد. او مبلغ دقیق حق الوکاله را تعیین کرده و باید از گرفتن هر گونه وجه دیگر از موکل خودداری کند. از مهمترین وظایف او باید به این اشاره کرد که باید همیشه در دسترس باشد تا موکل بتواند با او در مسائل خاص و حساس مشورت کند.

به صورت کلی هر آن چیزی که در رابطه با دعاوی ملکی وجود دارد، زیر نظر وظایف مهم وکیل ملکی است که باید از آن ها اطلاع کسب کرده و به حل و فصل آن ها بپردازد. این وکیل باید آگاهی کامل نسبت به تمامی مسائل داشته و به خوبی از حق موکل خود دفاع کند.

این وکیل باید ریز بین باشد و بتواند به خوبی موکل خود را راهنمایی کند. از آنجایی که مشورت کردن با یک وکیل خوب در دعاوی ملکی از اهمیت زیادی بهره مند است، بهتر است که به سراغ بهترین وکیل ملکی در تهران بروید تا بتوانید به هدف خود در این زمینه دست پیدا کنید.

وکیل ملکی خوب در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

از جمله مهمترین زمینه هایی که یک وکیل ملکی باید در آن ها تخصص داشته و ایفای نقش کند، می توان به موارد مهمی از جمله موارد زیر اشاره کرد:

  • الزام به تنظیم سند رسمی
  • دعاوی خلع ید
  • دعاوی افراز ملک
  • دعاوی الزام به فک رهن
  • الزام به اخذ پایان کار
  • الزام به اخذ صوت مجلس تفکیکی
  • ابطال قرارداد
  • فسخ قرارداد
  • موقوفات عام و خاص
  • تعدیل اجاره بها
  • مطالبه سر قفلی
  • و ….

از انواع مهمترین زمینه هایی هستند که یک وکیل ملکی باید در آن ها تخصص داشته باشد. البته این وکیل می تواند در زمینه های متعددی فعالیت کند و ابتکار عمل داشته باشد. تنها کافی است از ویژگی های یک وکیل خوب بهره مند باشد و پرونده های موفق زیادی را پشت سر گذاشته باشد.

آیا امکان ارتباط با وکیل ملکی تهران به چه صورت آنلاین وجود دارد؟

شاید در زمان گذشته وقتی که مشکلات و دعاوی متنوعی در زمینه ملک و املاک و یا هر حوزه دیگری رخ می داد، تنها راه ارتباطی با وکلا، به صورت مراجعه حضوری بود. اما مدتی است که برای راحتی کار مراجعه کنندگان و کاهش هزینه های رفت و آمد و سرعت عمل بخشیدن در رسیدگی به کارها، امکان ارتباط به صورت آنلاین با این وکلا فراهم شده است.

پس به راحتی می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی با وکلای مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشاوره بگیرید. بهترین وکیل ملکی در تهران روش های متنوعی را برای ارتباط آنلاین برای شما عزیزان فراهم می کند. پس می توانید با این وکلای متخصص تماس گرفته و در کمترین زمان با حداقل هزینه به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

این کار از طریق سایت و انواع شبکه های اجتماعی به راحتی امکان پذیر است. پس می توانید در زمانی که عجله دارید نیز به خواسته و مشکل خود رسیدگی کنید. بهترین وکلای ملکی در این زمینه به شما کمک می کنند و به شما مشاوره های لازم را می دهند.

امکان ذخیره پیام و پاسخ های وکیل برای مرور مجدد آن ها، امکان مطرح کردن سوالات متفاوت بدون نیاز به رفت و آمد و رسیدگی به روزمرگی ها و ..از مهمترین مزایای ارتباط با وکیل آنلاین است.

ویژگی های یک وکیل خوب ملکی در تهران

از جمله مهمترین ویژگی هایی که بهترین وکیل ملکی در تهران از آن ها بهره مند است، توانایی بالای او در تحلیل حجم زیاد اطلاعات می باشد. این وکیل قابلیت تحمل فشار پرونده های گوناگون را باید داشته باشد و به راحتی بتواند موکل خود را راضی کند و رضایت مندی او را جلب کند.

یک وکیل خوب ملکی در ایجاد حس همدلی و همدردی با موکل توانا است و آرامش را به موکل خود منتقل می کند. همچنین رازدار است و پرونده های موفق زیادی را پشت سر گذاشته است.

کلام آخر

برای آنکه بتوانید با یک وکیل ملکی خوب آشنا شوید، باید ابتدا با ویژگی های یک وکیل خوب اشنا شوید. به این صورت می توانید حل مسائل و دعاوی ملکی خود را به بهترین وکیل واگذار کنید. تنها کافی است که قبل از هر چیزی اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید تا با مشکل روبرو نشوید.